logo
امروز : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۷۷۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان؛

انتشار کلیپ وجود حشره در آرد شایعه‌سازی و شیطنت در فضای مجازی است

انتشار-کلیپ-وجود-حشره-در-آرد-شایعه‌سازی-و-شیطنت-در-فضای-مجازی-است
مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با رد وجود هر گونه حشره در آرد توزیع شده در نانوایی‌ها، گفت: کلیپ منتشر شده از وجود حشره در آرد زنجان، در فضای مجازی شایعه‌سازی و شیطنت در فضای مجازی است.

ولی الله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تعداد ۷۱ واحد نانوایی در سطح استان زنجان به صورت دوشیفته در حال فعالیت است، اظهار داشت: هیچ مشکلی از بابت تهیه نان در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است اما اداره غله نیز همراه جهاد کشاورزی قرار دارد، افزود: هر نانوایی که گفته می‌شود خودسرانه تعطیل شده و پخت نان را انجام نمی‌دهد به صورت دقیق با ذکر نشانی اعلام شود تا مشخص شود علت تعطیلی چه بوده، یقینا با متخلفین برخورد می‌شود اما باید این نکته ذکر شود که هیچ نانوایی اجازه ندارد خودسرانه اقدام به تعطیلی نانوایی کند.

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه از روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است که، آرد دارای حشره است گفت: این کلیپ یک شیطنت رسانه‌ای است، بنابراین وجود هر گونه حشره در آرد را تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه از پیجی که چنین کلیپی را منتشر کرده بارها خواستار شده‌ایم که دقیقا مشخص کند این آرد مربوط به کجاست اما از این امر امتناع کرده است، گفت: برخی‌ها سعی بر این دارند تا اقدامات انجام شده را با شیطنت رسانه‌ای تخریب کنند.

زمانی با بیان اینکه این کلیپ هیچ نام و نشان و هویتی ندارد و اصلا مشخص نیست برای کدام استان و کدام واحد، کدام کارخانه تولیدی است، ادامه داد: علیرغم پیگیری فراوان برای دستیابی به این موضوعات اما تا حال حاضر نتیجه نداده است، ما پیگیر هستیم تا متوجه شویم این موضوع از کجا نشات گرفته است. با این وجود تمام این‌ها برای ایجاد جو روانی برای زیر سوال بردن عملکرد‌های ارگان ها است.

وی با اشاره به اینکه اصلا امکان ندارد در خط تولید مشکلی برای آرد پیش آمده و آرد دارای حشره‌ باشد، تاکید کرد: بستگی به نحوه نگهداری آرد دارد اما با توجه به فصل گرما امکان دارد که مشکلات جزئی در واحدی ایجاد شود، اما باز تاکید این است امکان ندارد در سطح استان زنجان چنین مشکلی ایجاد شده باشد و این موضوع واقعا غیر ممکن است./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴